Dne 21. června 2018 jsme v Baťově vile ve Zlíně uspořádali pro naše zákazníky vůbec první Školení reklamací, které jsme vytvořili ve spolupráci s Českou obuvnickou a kožedělenou asociací.
Po absolvování tohoto školení získali naši zákazníci přehled o povinnostech prodávajících vůči spotřebitelům, procesu reklamačního řízení včetně všech náležitostí či dostali příležitost vyslechnout si dosavadní zkušenosti z oblasti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. V neposlední řadě měli také možnost donést ke konzultaci i konkrétní reklamovanou obuv.
Každý absolvent tohoto školení reklamací obdržel certifikát, díky kterému se stal certifikovaným specialistou v oblasti kvality.
Celý den jsme strávili v pěkném prostředí Baťovy vily, kterou si nechal postavit sám Tomáš Baťa. Před samotným začátkem školení byla pro naše zákazníky připravena prohlídka prostor vily s odborným výkladem o životě Tomáše Bati, historii firmy Baťa i o historii vily T. Bati. Po cely den bylo zajištěno bohaté občerstvení včetně oběda.
Všem zákazníkům děkujeme za účast a pevně věříme, že získané znalosti z tohoto školení budou pro jejich práci velkým přínosem.